DAF introduce pe piață noua generație de camioane din seriile CF și XF, cu care stabilește un nou standard de eficiență în transport și confort în șofat. Inovațiile în motorizare, noile linii motoare și optimizările implementate la nivel de aerodinamică determină o scădere cu până la 7% a consumului de carburant, iar noul sistem de management al parcului auto, DAF Connect, va genera în mod suplimentar economii considerabile. Noile modele CF și XF au o construcție mai ușoară, ceea ce permite o încărcătură utilă mai mare. DAF a dezvoltat și conceptul de design, atât interior, cât și exterior, asigurând astfel cel mai înalt grad de confort pentru șofer, precum și un aspect deosebit de atractiv.

Noile camioane lansate de DAF garantează clienților cele mai mici costuri de operare în contextul unei disponibilități maxime în utilizarea vehiculului. „Bazându-ne pe excelentul renume câștigat în Europa de gama curentă de vehicule Euro 6, sub aspectele de eficiență în consum, fiabilitate și confort la condus, am dezvoltat o nouă generație de camioane din seriile CF și XF ce reprezintă îmbinarea perfectă între nevoile clientului și cele ale șoferului” a declarat Preston Feight, președintele DAF Trucks. „Având în spate servicii suport de cea mai înaltă calitate, precum și o structură profesionistă de dealeri, noile camioane CF și XF, care vor intra în producție în vara lui 2017, reprezintă o încântare absolută pentru proprietar și un vis real pentru șofer.”

Eficiența îmbunătățită a consumului de carburant, asociată unei puteri și unui cuplu crescute la turații mai mici. 

Eficiența superioară a consumului de carburant este rezultatul unei linii motoare inovative și perfect integrate, care asigură interacțiunea optimă între motor, sistemul de tratare ulterioară a gazelor de eșapament, transmisie și puntea spate, obținându-se astfel cel mai scăzut cost total de proprietate, în perfectă armonie cu filozofia DAF de eficiență avansată în transport.

Consumul scăzut de carburant este asigurat și prin noile pompe de răcire, servodirecție și ulei cu viteze variabile și grad înalt de eficiență. Un principiu cheie care a fost respectat în dezvoltarea noilor linii motoare a fost reducerea turației motorului pentru a obține cel mai eficient consum din această clasă de camioane. Cuplul maxim al motoarelor PACCAR MX-11 și MX-13 a crescut considerabil, fiind deja disponibil pe camioane de la 900 rpm, pentru a permite încetinirea motorului. Motorul PACCAR MX-13 este cap de listă în gama sa, dezvoltând 390 kW/530 cp și un cuplu de 2600 Nm la 1000 rpm.