Export 2013 România:

– 22.000 de companii exportatoare (5% din numărul total al firmelor cu afaceri mai mari ca zero).

– 50 mld. Euro (+ 10% faţă de 2012).

– 20% din exporturi = generate de 10 firme (datele INS).

Servicii IB CARGO:

-import / export aerian în regim cargo şi curierat,

curier la bord, full şi part charter.

– import / export maritim în regim de full container.

– import /export maritim în regim de grupaj.

– import / export rutier în regim de camion complet şi grupaj naţional şi internaţional.

– formalităţi vamale.

– depozitare.

– asigurare marfă.

– consolidarea achiziţiilor de la furnizori multipli.

România este o ţară în mare parte importatoare de produse finite şi materii prime, însă sunt relativ puţini exportatori, dacă facem o comparție cu importurile. Volumele reduse de marfă de export care trebuie transportate maritim fac exporturile maritime de grupaj via Constanța să fie dificile deoarece nu sunt regulate, ci atunci când se strânge suficientă marfă. De asemenea, timpul de tranzit pentru exporturile maritime din Constanța este foarte mare din cauza poziţiei geografiece. Constanța deserveşte practic companiile care importă/exportă maritim din țara noastră.

ib cargo text

Grupajul maritim este indicat în cazul în care compania exportatoare nu are suficientă marfă pentru a umple un container şi timpul nu-i permite să aştepte să umple un container întreg. IB Cargo susţine economia României şi încurajează dezvoltarea exporturilor, astfel de la începutul acestui an, pe lângă soluţiile standard oferite, compania a venit și cu o soluţie de optimizare a exporturilor maritime de grupaj pentru a-i ajuta pe exportatorii români. Astfel, a lansat propriul serviciu de grupaj maritim pentru export.

Detalii serviciu de grupaj maritim

Ib Cargo face exporturi de grupaj maritim săptămânal, via Hamburg deoarece volumele care se adună acolo permit plecări regulate, la preţuri competitive, iar timpul de tranzit este considerabil redus. De exemplu, o marfă care trebuie să ajungă la New York, prin Hamburg, va face aproximativ 22 zile, pe când prin Constanța, durată ar fi dublă. La fel şi mărfurile exportate către Asia, prin Hamburg timpul de transit este înjumătăţit la aproximativ 25 zile faţă de plecările din Constanța.

Avantaje:

– IB Cargo preia marfa clienţilor de export grupaj de oriunde din România;

– IB Cargo transportă orice tip de marfă şi se ocupă complet de toate detaliile, de la încărcare până la livrare, oferind inclusiv soluţii de asigurarea mărfii.

– Pe lângă serviciul propriu de grupaj maritim pentru export, IB Cargo oferă clienţilor serviciile proprii de grupaje pentru import. Din destinaţiile Shanghai, Ningbo, Qingdao, Shenzhen, Singapore, Hong Kong are console directe şi săptămânale.

IB Cargo este o casă de expediţii independentă care oferă din 2008 servicii complete de transport din orice punct, pentru orice tip de marfă, către orice destinaţie comercială din lume. Specialiştii IB Cargo oferă inclusiv consultanță clienţilor pentru optimizarea costurile logistice, prin alegerea tipului de transport şi a rutei potrivite tipului de cargo.

 

 

 

IB CARGO

Soseaua Bucuresti Nord, nr. 10, 10 / F,

Global City Business Park,

O21, Sala 4, Voluntari,

Jud. Ilfov, 077191

T: 021 528 13 00

F: 021 528 1309

orders@ibcargo.com

www.ibcargo.com

About The Author