Un studiu recent comandat de Goodyear în câteva țări europene  a arătat că, în prezent, flotele preferă să își aleagă anvelopele în funcție de performanța lor mai curând decât în funcție de aplicațiile pentru care sunt destinate. Cel mai important criteriu pentru operatori din punct de vedere al alegerii anvelopelor este rezistența la rulare, criteriu ce influențează direct eficiența consumului de carburant. Din totalul deținătorilor de flote intervievați, 77% au apreciat acest criteriu ca fiind “foarte important” sau “extrem de important”. Kilometrajul (76%) și aderența pe carosabil umed (75%) au fost apreciate ca fiind pe locurile doi și trei, ca importanță în alegerea lor.

Transportul a evoluat mult în ultimii ani și este în prezent un mix complex de tipuri de transport rutier pe distanțe medii și lungi pe care companiile de transport le derulează. În plus față de aceasta, costurile operaționale sunt în creștere. Studiul a arătat de asemenea că 91% dintre operatorii intervievați au estimat o creștere în continuare a prețurilor la carburant și că 84% dintre aceștia se așteaptă de asemenea la o creștere și a altor costuri. De aceea, aceștia par să fie mai interesați acum mai mult ca oricând de reducerea costurilor lor operaționale, incluzând aici concentrarea pe alegerea celor mai bune anvelope pentru modelul lor de business. Nu este o coincidență, luând în calcul toate acestea, că 70% din deținătorii de flote intervievați au afirmat că au achiziționat deja anvelope eficiente din punct de vedere al consumului de carburant sau că vor face o astfel de alegere în viitorul apropiat (21%).

Acesta este și motivul pentru care Goodyear a dezvoltat noile linii de anvelope pentru camion cu o eficiență sporită din punct de vedere al kilometrajului și consumului de carburant, numite, KMAX și respectiv FUELMAX, linii ce vor fi lansate în septembrie a.c.. Acestea, așa cum arată și numele lor, pun un accent deosebit pe principalele două priorități ale consumatorilor fără a face compromisuri în alte arii de performanță specifice anvelopelor. Nivelurile înalte de performanță din punct de vedere al durabilității, aderenței pe carosabil umed și tracțiunii sunt unele din beneficiile suplimentare pe care noile anvelope le oferă.

Cele două noi linii de produse sunt rezultalul unei intense cooperări dintre inginerii Goodyear şi operatorii de flote europeni. Satisfacerea nevoilor curente și viitoare ale consumatorilor este o prioritate de top a companiei.

Goodyear este una din cele mai mari companii producătoare de anvelope din lume. Are aproximativ 69.000 de angajaţi şi îşi fabrică produsele în 52 de unităţi de producţie din 22 de ţări peste tot în lume. Cele două centre ale sale pentru inovare din Akron, Ohio şi Colmar-Berg, Luxemburg dezvoltă produse şi servicii de ultimă generaţie care stabilesc standardele pentru tehnologie şi performanţă în această industrie.

Gama europeană de anvelope Goodyear Dunlop pentru vehicule comerciale, autobuze și autocare include mai mult de 400 de anvelope diferite în peste 55 de dimensiuni. Mulți dintre producătorii de top la nivel mondial de vehicule comerciale folosesc anvelope de la Goodyear ca standard, incluzând aici DAF, Iveco, MAN, Mercedes-Benz, Renault Trucks, Scania și Volvo. De asemenea, Goodyear furnizează anvelope principalilor producători de trailere. Cu Fleet First, care include rețeaua de service TruckForce, serviciul de asistență roadside ServiceLine 24h, sistemul de management pe internet

FleetOnlineSolutions și Tehnologii de Reșapare, Goodyear livrează una din cele mai largi game de servicii din industrie dedicate service-ului.

www.goodyear.ro

About The Author