Amarok de la Volkswagen Autovehicule Comerciale nu impresionează numai prin capacitățile on şi off-road, ci și prin design. Amarok Dark Label aduce noutăți din punct de vedere optic prin accentele elegant-sportive. Modelul special, derivat din linia de echipare Trendline, se remarcă prin elementele închise la culoare. În mod special ies în evidență jantele negre de 18″, Durban.

Numeroase elemente decorative și funcționale sunt vopsite în negru: Slylingbar-ul, pragurile laterale, carcasele oglinzilor, mânerele ușilor, bara de protecție spate. Stopurile sunt și ele cu tentă fumurie, pentru a accentua aspectul sportiv.

O inscripție laterală elegantă “Dark Label” completează paleta elementelor închise la culoare. În contrast cu acestea vine scutul de protecție foarte vizibil în partea din față, de culoare argintie.

La interior, Amarok Dark Label oferă un Cockpit exclusivist, cu tapițerie Alcantara, volan multifuncțional și scaune față încălzite.

Prezentat la Salonul Auto Internațional de la Frankfurt 2013, Amarok Dark Label va fi disponibil în varianta Cabină Dublă. Modelul va putea fi comandat pentru ambele motorizări, 103 kW / 140 CP respectiv 132 kW / 180 CP, cu tracțiune spate sau tracțiune integrală 4MOTION, permanentă sau nepermanentă.

9.000.000 de autovehicule comerciale ușoare au părăsit banda de producție din luna martie 1956, un motiv foarte bun de sărbătoare printre angajații fabricii. Familiile și prietenii celor 12.000 de angajați au celebrat cum se cuvine, marcând momentul jubiliar.

“Noua milioane de autovehicule comerciale ușoare – aceasta înseamnă de nouă milioane de ori calitatea din Hanovra. Cele nouă milioane de vehicule puse una după alta ar ajunge pentru a înconjura pământul, formând o linie de 40.000 km” a explicat Dr. Eckhard Scholz, reprezentantul Consiliului Director al Volkswagen Autovehicule Comerciale, în discursul său de deschidere. Fabrica a găzduit numeroase activități și atracții pentru toate vârstele, atât în interior cât și afară. De la presă până la locația de montare a Amarok-ului, de la vopsitorie până la turnătorie, peste tot au fost organizate surprize pentru oaspeții dornici de petrecere.

Oferta culinară nu a fost mai prejos. Peste 60 de stații de catering puse la punct special pentru acest eveniment, pe lângă cantinele “casei”, care au fost deschise toată ziua. Bineînțeles ca nu putea lipsi ingredientul cheie: Volkswagen Currywurst.

About The Author